Цей публічний договір (оферта) прокату (надалі - Договір) є офіційною пропозицією (публічною офертою) фізичним особам укласти з фізичною особою-підприємцем  Гудачек Світланою Володимирівною (РНОКПП 3309200201) (надалі - Наймодавець) договір прокату товару наявного в онлайн-магазині “Kinder прокат дитячих товарів” за посиланням в мережі “Інтернет” https://procat.in.ua/ , а також в пунктах видачі та прокату, в яких надаються послуги Наймодавцем.

 

Особа, яка замовляє товар на прокат (надалі - Наймач), вважається такою, що прийняла умови Договору в повному обсязі, без будь-яких обмежень, застережень і винятків з моменту його акцептування, а саме залишення запиту на замовлення Товару. 

 

У разі незгоди з умовами цього Договору з боку Наймача, останній зобов'язаний не здійснювати дії направленні на замовлення Товару, а замовлення підлягають автоматичному скасуванню.

 

Займовяючи Товар на Сайті або в пунктах видачі, Наймач однозначно підтверджує той факт, що він не є представником будь-якої юридичної особи, а також що Товар орендується для власних потреб та не буде використовуватись в підприємницькій діяльності, а також не буду передаватись в суборенду іншим особам.


Відповідно до статей 205, 633, 634, 638-642 Цивільного кодексу України, в разі прийняття викладених в Договорі умов шляхом направлення запиту на замовлення Товару, особа, яка провадить акцепт Договору, стає Наймачем (акцепт Договору рівнозначний укладенню/підписанню Договору на умовах, викладених в цьому публічному договорі (оферті)).

 

1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

    1. Бронювання – дїї з боку Користувача/Наймача, направлені на замовлення товарів з метою подальшого його використання в прокаті, та дій Наймодавця, які полягають в притримані цього Предмета прокату на певний період та позбавлення інших осіб можливості замовлення такого Предмета прокату на вказаний період;
    2. Інтернет-магазин  - магазин з представленим асортиментом в мережі “Інтернет”, де відбувається пряме замовлення товарів споживачем. При цьому розміщення споживацької інформації, замовлення товару і угода відбуваються там само, всередині мережі (на сайті інтернет-магазину).
    3. Інста-магазин  - магазин з представленим асортиментом на сторінці соціальної мережі “Instagram” @procat_servis_zak, де відбувається пряме замовлення прокату товарів споживачем. При цьому розміщення споживацької інформації, замовлення товару і угода відбуваються як через обмін приватними повідомленнями в мережі “Instagram”, так і через будь-який канал зв’язку, який з'єднує Наймодавця з потенційним Наймачем.
    4. Замовлення – належним чином оформлений та розміщений за допомогою функціоналу сайту Інтернет-магазину або будь-якого Месенджера запит Наймача на здійснення замовлення прокату обраних ним Товарів.
    5. Користувач – особа, що переглядає інформацію на Сторінці.
    6. Месенджер – система обміну миттєвими повідомленнями, фотографіями, відео, аудіозаписами для групових чатів, яка створена на базі платформ Facebook або Instagram і містять прив’язку до Сторінки інста-магазину @procat_servis_zak за посиланням  https://www.instagram.com/procat_servis_zak/ та Facebook “Kinder - прокат дитячих товарів” за посиланням  https://www.facebook.com/profile.php?id=100063912043583, а також інші незалежні системи миттєвого обміну інформації, які прив’язані до номеру телефону власника та адміністратора онлайн-магазину procat.in.ua. Серед таких систем обміну повідомленнями Viber, WatsApp, Telegram, Signal та інші.
    7. Наймач – особа, яка має на меті придбання Товарів і направила Наймодавцю замовлення через будь-який Месенджер та/або Сайт.
    8. Сайт - веб-сайт інтернет-магазину, що розміщений в мережі Інтернет за адресою: https://procat.in.ua, а також відповідні сторінки в соціальних мережах, які ведуть на сторінки сайту або продають продукцію із аналогічним асортиментом під адмініструванням Наймодавця.
    9. Сторінка соціальної мережі (Сторінка) - сторінка в мережі “Instagram” @procat_servis_zak за посиланням  https://www.instagram.com/procat_servis_zak/ та в мережі Facebook “Kinder - прокат дитячих товарів” за посиланням  https://www.facebook.com/profile.php?id=100063912043583), на яких розміщений товар магазину procat.in.ua.
    10. Товар або Предмет прокату - товари, що пропонуються до прокату Наймодавцем, зображення та/або опис яких розміщено на Сайті та Сторінках та/або які розміщені в пунктах прокату Наймодавця.

 

  1. Загальні положення
    1. Договір є пропозицією Наймодавця, що адресована невизначеному колу осіб та містить усі істотні умови щодо укладення договору прокату Товарів на визначених в цьому Договорі умовах.
    2. Акцептом Наймач засвідчує свою повну та беззаперечну згоду з усіма положеннями та правилами цього Договору та політик, правил та інших сторінок Сайту, на які є посилання в ній, без будь-яких виключень і обмежень, та підтверджує, що він ознайомлений з її умовами до моменту вчинення Акцепту.
    3. Моментом Акцепту є проставлення користувачем на сторінці завершення Замовлення позначки «Оформити замовлення» та/або направлення Наймодавцю Замовлення за допомогою інформаційної системи Сайту або підтвердження замовлення в діалоговому вікні Месенджера та через будь-який канал зв’язку, який з'єднує Наймодавця з потенційним Наймачем.
    4. Електронний договір прокату Товарів вважається укладеним з моменту одержання Наймодавцем оформленого користувачем Замовлення з обраними Товарами або закінчення діалогу в діалоговому віконечку приєднаних до Сайту чи сторінки соціальної мережі месенджеру. Діалог в такому месенджері має містити в собі всі реквізити притаманні для Замовлення - найменування Товару, його ціна на умови оплати та доставки.
    5. Усний договір прокату Товарів на викладених в цьому Договорі умовах вважається укладеним з моменту одержання Наймодавцем замовлення від потенційного Наймодавця.
    6. Факт одержання Замовлення підтверджується отриманням Наймачем на адресу електронної пошти електронного листа чи дзвінка на телефонний номер, вказані Наймачем при реєстрації, або інших дій в пунктах прокату Наймодавця, зокрема, але не виключно оформлення замовлення під бронювання, видачі квитанції прокату, складання актів приймання-передачі тощо.
    7. Додатково для підтвердження замовлення може бути використана ІР-телефонія.
    8. Якщо замовлення Товару проходить через обмін повідомленнями в Месенджерах, то одержання Замовлення підтверджується отриманням Наймачем відповідного повідомлення в месенджері про формування та прийняття такого Замовлення до виконання.
    9. Цільове призначення прокату Товару - Товар повинен використовуватися Наймачем для задоволення побутових невиробничих потреб.
    10. Територія використання предмета Прокату визначається адміністративно-територіальними межами України, окрім території ТОТ, Луганської і Донецької областей та АР Крим. Виїзд за межі території України може здійснюватися Наймачем виключно за умови надання попереднього погодження з Наймодавцем.

 

  1. Предмет Договору
    1. Наймодавець зобов’язується надати в тимчасове платне користування (прокат) Товар на підставі Замовлення, оформленого Наймачем на відповідній сторінці Сайту та/або на Сторінці в соціальні мережі, а Наймач зобов’язується оплатити такий прокат Товару, сплатити вартість прокату та повернути Товар по закінченню домовленого строку в порядку і спосіб вказаний Наймодавцем та цим Договором.
    2. Найменування Предмета прокату, його комплектація, заставна вартість, ціна та строк прокату вказуються в Акті прийому-передачі, квитанції або іншому документу, який є невід’ємною частиною Договору.
    3. Наймач сплачує Наймодавцю орендну плату (вартість прокату) за користування Предметом прокату за цінами, що діють на час кожного конкретного замовлення. Ціна прокату зазначається в Акті прийому-передачі та/або інших документах, які видаються Наймодавцем та засвідчують факт передачі Предмета прокату.
    4. Предмет прокату належить Наймодавцеві на праві власності і залишається власністю Наймодавця, незалежно від розміру плати за прокат та інших обставин.
    5. Підписаний Наймачем Акт прийому-передачі або інший документ, означає, що Наймач перевірив справність Предмета прокату, його комплектність, Наймач ознайомлений із правилами експлуатації Предмета прокату, а також Наймачеві зрозумілі принципи роботи Предмета прокату, його призначення та використання.
    6. Це Договір крім іншого також регулює питання:
      1. вибору Наймачем Товарів та оформлення Замовлень;
      2. обробка Замовлень Наймодавцем та здійснення доставки Наймачеві;
      3. умови та порядок оплати Наймачем замовленого Товару;
      4. згода на обробку персональних даних та політики використання таких даних;
      5. будь-які інші умови та положення, що визначаються Наймодавцем на власний розсуд.

 

  1. Порядок оформлення замовлення
    1. Наймодавець може встановлювати мінімальну суму замовлення, про що зазначається на Сайті та/або Сторінках, а також отримання компенсації оплати вартості доставки в випадках, про які повідомляє Наймодавець на своїх сторінках або під час комунікації.
    2. Користувач самостійно оформляє Замовлення на Сайті шляхом додавання обраних ним Товарів у віртуальний кошик за допомогою натискання відповідної кнопки на Сайті, або шляхом надсилання відповідного запиту-повідомлення в Месенджер.
    3. Користувач є відповідальним за достовірність даних, зазначених у Замовленні. У разі, якщо неточна (неправильна) вказівка даних у замовленні призвела до додаткових витрат Наймодавця, пов'язаних з доставкою Товару за невірною адресою або видачею Предмета прокату, який не адресований одержувачеві, всі пов'язані з цим збитки та витрати покладаються на Наймача. Наймодавець має право утримувати суму таких збитків або витрат з сум отриманих від Наймача як заставна сума.
    4. У випадку, коли після оформлення Замовлення виявиться, що один або декілька товарів з Замовлення відсутні на складі Наймодавця, Наймодавець зв’язується з Наймачем для уточнення Замовлення, та у випадку якщо Наймач протягом 7 (семи) календарних днів не відповідає по вказаним контактним даним у Замовленні, або не погоджується на отримання Замовлення без товарів, яких немає в наявності у Наймодавця в даний момент на складі, Наймодавець має право відмінити Замовлення та видалити його з системи, повідомивши про це Наймача відповідним повідомленням або іншим доступним каналом зв'язку з Наймачем.
    5. Завершення формування замовлення є акцептом цього публічного договору і Користувач набуває статусу Наймача.
    6. На електронну адресу та/або будь-який Месенджер Наймача надсилається інформація по оформленому Замовленню, в якій серед іншого міститься опис Товару, його характеристики, ціна прокату, розмір застави, вартість Товару на момент передачі та інші характеристики, які вважає за потрібне зазначити Наймодавець.

 

  1. Ціна прокату Товару та його оплата 
    1. Ціна прокату Товару визначається Наймодавцем на власний розсуд та зазначається на відповідній веб-сторінці Сайту, у відповідних сториз, дописах соціальних мереж чи в Месенджері.
    2. Вартість Замовлення визначається шляхом додавання ціни всіх обраних до прокату Товарів, поміщених у віртуальний кошик. До ціни замовлення може бути додана ціна доставки. До вартості Замовлення можуть бути застосовані відповідні розміри знижок/економій (в разі їх наявності).
    3. Вартість замовлення не підлягає перегляду з боку Наймача.
    4. Сплата за Товари здійснюється Наймачем в сумі, що відповідає загальній вартості Замовлення, вказаній на веб-сторінці або повідомленню в діалоговому вікні месенджеру до завершення Замовлення, з урахуванням розміру всіх знижок/економій, заставної суми і т.д.
    5. Вартість Замовлення може змінюватись в залежності від ціни прокату, строку прокату, кількості чи номенклатури Товарів.
    6. Наймач може оплатити вартість Замовлення наступними способами, якщо така можливість існує технічно:
      1. платіжною карткою на Сайті за допомогою технічних засобів, які надаються належною юридичною особою, що виконує функції інтернет-еквайрера на підставі відповідної угоди з Наймодавцем.
      2. за реквізитами вказаними Наймодавцем;
      3. в відділенні поштового оператора на умовах післяплати;
      4. кур’єрові під час доставки;
      5. в пункті прокату Наймодавця.
    7. Оплата за Товар здійснюється у гривні.
    8. Наймодавець вправі надавати знижки на Товари та впроваджувати програми лояльності. Види знижок, бонусів порядок та умови їх нарахування зазначаються на Сайт/Сторінці і можуть бути змінені Наймодавцем в односторонньому порядку.
    9. Наймодавець може самостійно надати знижку на замовлений Товар, про що повідомляє Наймача.
    10. Для форм оплат можуть, якщо інше не вказано  на сторінці із умовами оплати, застосовуються такі правила оплати Товару та комісії за перерахунок оплати:
      1. Післяплата при доставці у відділення поштового оператора (Укрпошта, Нова пошта та інші) або кур’єрська доставка (комісія за переказ коштів) сплачується Наймачем);
      2. Банківською картою (під час оформлення замовлення на сайті), та комісія, якщо така виникає, за переказ коштів сплачується Наймачем.

 

 

  1. Умови виконання Замовлення, доставки та отримання замовлень  
    1. Оформлення доставки Замовлення Наймачу здійснюється з урахуванням графіку роботи Наймодавця,  вихідних та святкових днів. Наймодавець залишає за собою право змінити час та дату доставки, попередньо узгодивши із Наймачем.
    2. У випадку, якщо доставка Замовлень здійснюється службами доставки (далі – Компанії-перевізник/Поштові оператори), шляхом Акцепту цієї Публічної оферти, Наймач у повному обсязі і беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів Компаній-перевізників. З умовами таких Правил можна ознайомитись на веб-сайтах відповідних Компаній-перевізників.
    3. Факт отримання Замовлення з обраними Товарами та відсутність претензій до якості Товару, який доставляється Компаніями-перевізниками, Наймач підтверджує власним підписом у товарно - транспортній/експрес накладній або фактом отримання товару в поштового оператора в момент отримання Замовлення.
    4. На Наймача покладений обов’язок оглянути Товар в відділенні Компанії-перевізника та засвідчити його відповідність замовленій номенклатурі, кількості та комплектності товару, а також її цілісність та справність.
    5. Аналогічний обов’язок оглянути Предмет прокату покладається на Наймача в випадку доставки кур'єрською службою чи кур’єром.
    6. Наймодавець гарантує відвантаження Товару Компанії-перевізнику у кількості, зазначеній Наймачем в Замовленні, в комплектності згідно з Замовленням, в належному (робочому) стані і якості.
    7. Затримки в доставці можливі за невизначених обставин, що виникають за умов, які знаходяться поза межами впливу Наймодавця та/або Компанії-перевізника.
    8. Під час доставки Замовлення вручається Наймачеві або третій особі, що зазначена в Замовленні в якості одержувача (далі і Наймач, і третя особа іменуються - «Одержувач»). При цьому Сторони прийшли до згоди, що у відносинах між Наймачем та Наймодавцем особою, яка є належної стороною в цих правовідносинах є саме та особа, яка здійснила замовлення незалежно від того, хто здійснив оплату, та отримує таке відправлення.
    9. У випадку неможливості отримання Замовлення Одержувачем, Замовлення може бути вручене особі, яка може надати відомості про Замовлення (номер відправлення, ПІБ Одержувача), а також оплатити вартість Замовлення в повному обсязі або надати документ, що засвідчує його оплату.
    10. У разі відмови Одержувача від отримання Товарів з необґрунтованих причин, Товари повертаються Наймодавцю, а замовлення скасовується. Витрати по доставці покриваються за рахунок грошових коштів отриманих Наймачем як забезпечувальний платіж (завдаток).
    11. Ризик випадкового пошкодження Товару переходить до Одержувача з моменту передачі йому Замовлення і проставлення Одержувачем підпису в документах, що підтверджують доставку Замовлення.
    12. Всі питання, що виникли в процесі оплати і отримання Замовлень, Користувач/Наймач може з'ясувати за контактними даними Наймодавця в розділі контактів зручним для Користувача/Наймача способом.
    13. При повторному замовленні через певний проміжок часу колір та розмір замовленого Товару можуть мати неістотні відмінності, про що Наймач вважається попередженим і претензії в цій частині не приймаються.
    14. Місце (в т.ч. відділення поштового оператора) передання та повернення Предмета прокату встановлюється в Акті приймання-передачі, квитанції чи іншому супровідному документі. За угодою сторін Товар може бути переданий в прокат або прийнятий після прокату в іншому зручному для Наймача місці/відділенні. В такому випадку, витрати по доставці Предмета прокату до визначеного місця або його повернення, оплачуються Наймачем окремо, що також зазначається в акті.
    15. При переданні Предмета прокату в прокат Наймодавець проводить відеофіксацію стану і роботи Предмета прокату, наявності пошкоджень та інше.
    16. Після отримання Предмета прокату в прокат претензії з боку Наймача щодо наявних помітних дефектів не приймаються.
    17. Предмет прокату передається в прокат в чистому вигляді і справному стані. Наймач зобов’язаний повернути Предмета прокату по закінченні строку прокату також в чистому вигляді та справному стані. В іншому випадку, Наймодавець утримає вартість мийки/чистки, ремонту, доукомплектування та інших необхідних затрат із суми застави, а акт повернення товарів буде підписаний Наймодавцем після здійснення чистки та мийки Предмета прокату та огляду на предмет можливої наявності дрібних пошкоджень та/або подряпин.
    18. Разом із Товаром або в електронному вигляді через сервіс електронного документообігу Наймодавець передає Наймачеві на підпис Акт приймання-передачі, який Наймач зобов’язаний підписати не пізніше 2-х робочих днів з моменту отримання Товару. 

 

  1. Бронювання прокату
    1. Наймач може забронювати надання Предмета прокату на конкретну дату зазначивши про це у Замовленні.
    2. При бронюванні Предмета прокату Наймач сплачує Наймодавцеві суму забезпечувального платежу, розмір якого зазначає Наймодавець під час формування Замовлення.
    3. Після внесення забезпечувального платежу в розмірі і строки, які зазначає Наймодавець, Предмет прокату бронюється за Наймачем і Наймодавець немає права надавати цей Предмет прокату іншим особам в заброньований період.
    4. У випадку, якщо Наймач сплатив бронювання, що є частиною оплати за прокат, але в визначений день і час не забрав заброньований Предмет прокату, та по закінченню 12 годин такий Предмет прокату виставляється до прокату в загальному порядку, а  сума такого забезпечувального платежу не повертається Наймачу та є заставою (гарантійним забезпеченням) в розумінні чинного законодавства.
    5. Наймач може повідомити про відміну бронювання не пізніше ніж за 24 години до домовленої дати і часу. Сума забезпечувального платежі повертається в такому випадку протягом 3-х робочих днів.
    6. В випадку повідомлення про відміну бронювання пізніше ніж за 24 години, то сума забезпечувального платежу не повертається Наймачу та є заставою (гарантійним забезпеченням) в розумінні чинного законодавства.

 

  1. Гарантійний платіж
    1. Для забезпечення виконання Наймачем своїх зобов’язань за цим Договором Наймач сплачує гарантійний платіж до передачі Предмета прокату. Розмір гарантійного платежу зазначається у Акті прийому-передачі та повертається Орендарю на умовах, визначених цим Договором.
    2. Гарантійний платіж Наймодавець може використовувати у випадку несплати вартості прокату, та/або компенсувати будь-які збитки, заподіяні з вини Наймача, оплата повернення Предмета прокату, та/або зарахувати як неустойку, у випадку неповідомлення про втрату чи пошкодження предмета прокату.
    3. Наймодавець повертає гарантійний платіж (його невикористану частину з урахуванням пункту 8.2. цього Договору):
      1. в день повернення Предмета прокату та/або підписання акту здачі-прийому (повернення) Предмета прокату, якщо заставна вартість вносилась готівковими коштами;
      2. протягом 2-3 робочих днів з моменту повернення предмета прокату та/або підписання акту здачі-прийому (повернення) Предмета прокату, якщо заставна вартість вносилась на розрахункових рахунок Наймодавця.
    4. Гарантійний платіж вноситься під час передачі Товару в грошовому вигляді у готівковій або безготівковій формі. Застава являє собою фіксовану грошову суму, розмір якої залежить від обраного Товару.

 

  1. Строк оренди
    1. Початок перебігу строку прокату є дата передачі Предмета прокату за Актом прийому-передачі в оренду та/або передачі його для відравлення поштовому оператору чи кур'єру/кур'єрській службі .
    2. Строк прокату Товару зазначається в Акті прийому-передачі. Якщо строк фактичного користування Предметом прокату склав менше строку, зазначеного в Акті прийому-передачі, вважається що Предмет прокату було надано в прокат на повний строк і плата за прокат Товару в такому випадку поверненню не підлягає.
    3. Строк прокату Товару розраховується як різниця між датою прийняття Предмета прокату в прокат та датою повернення Предмета прокату в прокат, за умови повернення Предмета прокату в технічно справному й незабрудненому стані, та у повній комплектації.
    4. При намірі Наймача продовжити строк прокату  останній зобов’язаний повідомити про це Наймодавця та провести передоплату за користування Предметом прокату понад раніше обумовленого сторонами строк прокату.
    5. У строк прокату не входить час фактичного простою Предмета прокату у випадку його поломки не з вини Наймача, яке підтверджується відповідним актом, підписаним уповноваженим представником Орендодавця.
    6. У строк прокату входить строк ремонту, як це передбачено п. 12.7 Договору.

 

  1. Використання та експлуатація Предмета прокату
    1. Наймач зобов’язаний використовувати Предмет прокату за цільовим призначенням, строго дотримуватись інструкції з експлуатації та техніки безпеки, не використовувати у підприємницькій діяльності.
    2. Наймач зобов’язаний не допускати використання Предмета прокату в стані алкогольного, наркотичного, токсичного сп’яніння, або у хворобливому стані, при перевтомі, а також під впливом лікарських препаратів, що знижують швидкість реакції та уваги. Куріння поряд з предметами, які мають текстильне покриття, заборонено.
    3. Наймач несе витрати, пов’язані з експлуатацією Предмета прокату та щоденним підтриманням його в робочому стані (чистка, прибирання та інше).
    4. Наймач зобов’язаний забезпечити збереження Предмета прокату з моменту його отримання і до моменту його повернення Наймодавцю. Наймач зобов’язаний негайно повідомити Наймодавця (не пізніше однієї години з моменту виявлення факту) про втрату чи пошкодження Предмета прокату, і діяти в таких випадках у відповідності з діючим законодавством України, Договором прокату та вказівками, отриманими від Наймодавця.
    5. У випадку виявлення технічних несправностей під час користування також повідомити про це Наймодавця. У випадку пошкодження Предмета прокату Наймачу забороняється без згоди Наймодавця проводити розбирання та/або ремонт Предмета прокату, також змінювати конструкцію, параметри виробника. У випадку попереднього погодження з Наймодавцем Наймач може передати на ремонт в авторизовані сервісні центри міста відповідного виробника.
    6. Наймач зобов’язаний у випадку продовження користування Предметом прокату повідомити про це Наймодавця не пізніше доби до закінчення узгодженого строку прокату, узгодити новий строк користування Предметом прокату, а також своєчасно оплатити користування Предметом прокату на новий строк. Сплачуючи вартість користування Предметом прокату відповідно до цього пункту Наймач підтверджує продовження дії договору. У випадку несвоєчасного повідомлення Наймач не має переважного права на подальший прокат орендованого ним товару. Наймодавець в такому випадку має право надати в прокат інший Товар або відмовити в продовженні послуги прокату цього товару.
    7. Наймач зобов’язується неухильно дотримуватись всіх правил і інструкції з експлуатації Предмета прокату.
    8. Предмет прокату (крім Предметів прокату, експлуатація яких прямо передбачена на вулиці, поза приміщенням, такі як дитячий візочок, велосипед чи дитяче крісло) використовується лише в приміщеннях. Використання Предметів прокату зовні приміщення строго заборонено.
    9. Предмет прокату повертається в справному технічному стані з врахуванням нормального зносу, який виник в період експлуатації. Під нормальним зносом в цьому Договорі розуміється зменшення вартості Товару, природний знос, окремих вузлів та агрегатів, за період знаходження Товару у користуванні Наймача, при умові належної експлуатації Товару, що виключає випадки, які спричинили незапланований ремонт чи відновлення товару, а також зменшення його вартості.

 

  1. Повернення замовлень  
    1. При отриманні Товарів від будь-якого поштового оператора Наймач зобов’язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо у відділенні поштового оператора пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектності.
    2. У випадку наявності хоча б одного з перерахованих недоліків, Наймач зобов’язаний зафіксувати його у складеному Акті про виявлені недоліки довільної форми. Акт повинен бути підписаний Наймачем та особою-представником поштового оператора, через який було здійснено доставку замовленого Товару. При можливості, недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відео зйомки. Після підписання Акту про виявлені недоліки, Товари повертаються особі, що здійснила п. 11.1 та п.11.2 Договору є обов'язковим для подальшого розгляду претензій про Товар. Будь-які претензій щодо цілосності та комплектності товару без виконання п. 11.1 та п. 11.2 Договору не розглядаються Наймодавцем.
    3. По закінченню строку прокату Наймач не пізніше наступного дня останнього дня прокату повертає Наймодавцю Предмет прокату в місце вказане в Акті прийому-передачі, в т.ч. відділення поштового оператора, яке зазначає Наймодавець.
    4. В випадку, якщо Наймодавець не зазначив точну адресу чи реквізити для повернення через поштового оператора, то Наймач має уточнити у Наймодавця точку повернення  Предмету прокату.
    5. За дні затримки відправлення та повернення Наймодавцеві Предмету прокату нараховується додаткова плата, яка стягується з Наймача.

 

  1. Відповідальність сторін
    1. У випадку порушення умов оплати Наймодавець має право розірвати Договір в односторонньому порядку.
    2. Наймодавець не несе відповідальності за якість каналів зв'язку загального користування та перебої в мережі передачі даних, у тому числі глобальної мережі Інтернет, за допомогою яких здійснюється доступ до Месенджерів та інста-магазину.
    3. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають з цього Договору або у зв'язку з ним, у тому числі що стосуються його виконання, порушення, припинення або недійсності, що не були вирішені шляхом переговорів, підлягають вирішенню у відповідному суді згідно з чинним законодавством України.
    4. За факти виявлення використання Предмета прокату в господарських цілях, поза приміщенням (крім винятків) або з метою одержання прибутку, Наймач сплачує Наймодавцю штраф в розмірі 50% від вартості Предмета, який був переданий в прокат.
    5. Наймач несе матеріальну відповідальність перед Наймодавцем за будь-який збиток, заподіяний Предмета прокату у випадках, встановлених цими правилами і договором. Під збитками розуміється втрати, яких Наймодавець зазнав у зв’язку зі знищенням, викраденням або пошкодженням предмета прокату або його окремих частин (деталей, комплектуючих), а також витрати, які Наймодавець мусить зробити для відновлення свого порушеного права. До збитків також відносяться доходи, які Наймодавець міг би реально одержати за звичайних обставин, якби його право не було порушено.
    6. У разі завдання шкоди предмета прокату внаслідок порушення правил його експлуатації чи інших навмисних дій Наймача, втрати комплектуючих чи додаткового устаткування, ушкодження як самому Предмета прокату, так і окремих вузлів і агрегатів предмета прокату Наймач відшкодовує Наймодавцю заподіяну цими діями шкоду в повному обсязі. Наймодавець не повертає Наймачу суму застави. У разі якщо вартість усунення шкоди перевищує вартість застави, Наймач зобов’язується покрити усі витрати у повному обсязі.
    7. Наймач, з вини якого, предмет прокату знаходиться в ремонті, зобов’язується за вимогою Наймодавця відшкодувати останньому упущену вигоду, яка визначається сумою плати за користування товаром за кожну добу знаходження Предмета прокату в ремонті.
    8. У випадку настання крадіжки та/або протиправних дій третіх осіб щодо Предмета прокату, Наймач повинен негайно (протягом 1 години) повідомити про це Наймодавця, та у строк не пізніше 36 годин з моменту настання такої події надати Наймодавцю оригінали отриманих у відповідних державних органах документів, що підтверджують настання такої події, а саме: первинну довідку про крадіжку або довідку від правоохоронних органів про ін. протиправні дії щодо Предмета прокату.
    9. Розмір збитку, нанесений Предмета прокату оцінюється за розцінками спеціалізованих сервісних центрів з ремонту або Наймодавцем, виходячи з вартості Предмета прокату та його ушкоджень. У випадку незгоди Наймача з сумою нанесених збитків, він звертається до експертної установи для визначення розміру збитків за власний рахунок.
    10. У випадку закінчення строку прокату та неповідомлення Наймачем про продовження строку прокату Наймодавець має право заявити про викрадення Товару до компетентних органів.
    11. У випадку порушення Наймачем умови щодо цілі та місця перебування Предмета прокату на територіях, визначених п.п. 2.9., 2.10. Договору, Наймодавець без будь-яких попереджень має право достроково в односторонньому порядку розірвати договір прокату та негайно повернути предмет Прокату. При цьому, Наймачу не повертаються суми за невикористані дні прокату та сума застави. Наймач також зобов’язується відшкодувати всі інші збитки, які виникли у Наймодавця в зв’язку із порушенням Наймачем умови щодо перебування Предмета прокату на вказаній території та цілі під які використовується такий Предмет прокату.
    12. За прострочення повернення Предмету Наймодавцеві (Предмет прокату вважається поверненим в момент вручення Предмету прокату в точці видачі або в відділенні поштового оператора) додаткового стягується повна плата за кожен день затримки, а також пеня в розмірі 1% від вартості Предмету прокату за кожен день затримки повернення.

 

 

  1. Форс-мажор
    1. Сторони звільняються від відповідальності за несвоєчасне або неналежне виконання зобов’язань за цим договором, якщо невиконання є наслідком обставин надзвичайного характеру, виникнення яких не пов’язано з волевиявленням Сторін, такого як військові дії, страйки, безлад, аварії, стихійне лихо, зміни в законодавстві України, а також інші обставини надзвичайного характеру, які виникли після укладення цього Договору та безпосередньо впливають на виконання умов цього Договору та які Сторони не могли передбачити або попередити розумними діями.
    2. Наймач, для якого стало неможливим виконання зобов'язань через настання форс-мажорних обставин, повинен негайно інформувати іншу Сторону в письмовому вигляді про виникнення вищевказаних обставин, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати іншій Стороні підтвердження форс-мажорних обставин.
    3. Для підтвердженням інформування про неможливість виконання зобов'язань через настання форс-мажорних обставин з боку Наймодавця є розміщення відповідного повідомлення на Сайті, а також сториз або дописів на Сторінках.

 

  1. Строк дії Договору
    1. Договір діє протягом 2 (двох) місяців від дня оформлення Замовлення  або інший строк, який вказано на сторінці Сайту/Сторінки або в супровідних документах.
    2. Наймодавець та/або Адміністратор Сайту має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір у випадку невиконання Наймачем своїх обов'язків за цим Договором.
    3. Наймодавець та/або Адміністратор Сайту може змінити умови цього Договору в односторонньому порядку. У випадку незгоди зі зміненими умовами Наймач має право розірвати Договір в односторонньому порядку.

 

  1. Інші умови
    1. Фотографії Товару, що містяться на сторінках Сайту є простими ілюстраціями і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Описи/характеристики, що супроводжують Товар не претендують на всезагальну вичерпність інформації і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації щодо Товару Наймач або потенційний Наймач може використати на свій вибір канал комунікації в розділі контантів або через Месенджер.
    2. Наймодавець може здійснювати аудіо фіксацію розмов з використанням відповідного телекомунікаційного обладнання. При чому Наймодавець може не попереджати про факт здійснення аудіо фіксації шляхом усного застереження. Такий запис може вчинятись Наймодавцем для реалізації Наймодавцем своїх прав та законних інтересів, а також, з метою підвищення якості надання послуг тощо. Наймодавець керується твердженням, що потенційний Наймач/Наймач, який не згоден з аудіо фіксацією розмови, має змогу не продовжувати спілкування з представником Наймодавця в будь-який момент часу.

 

  1. Інтелектуальна власність
    1. Усі права на контент, який розміщено на Сайті, Сторінках, а також текст цієї оферти належать Наймодавцеві.
    2. Зазначений контент та матеріали можуть бути використані наступними способами: шляхом ознайомлення з ним (шляхом перегляду, прочитання, прослуховування, іншого ознайомлення в залежності від виду контенту та матеріалів, а також шляхом відтворення виключно в особистих цілях).
    3. Наймодавець дає свою згоду на проведення фото і відео-фіксації передачі-прийняття Предметів прокату, а також на розміщення відгуків на Сайт та Сторінках.
    4. Виключне авторське право, в тому числі суміжні з авторським права належать Наймодавцю. Всі матеріали, надані Наймодавцем Наймачу  в процесі надання послуг призначені тільки для особистого використання Замовника. Замовник не має права копіювати, публічно цитувати зазначені матеріали.
    5. Контент, який зазначений в п. 16.1 Договору, не може бути скопійований, опублікований, відтворений, перероблений, поширений, проданий або використаний в інший спосіб частинами або повністю без письмової згоди Наймодавця.
    6. В випадку виявлення копіювання контенту Сайту, Сторінок, то до порушника буде застосована відповідна відповідальність, а також компенсація в розмірі 1 000 грн за кожен факт порушення.
    7. В випадку виявлення копіювання тексті цієї оферти на інших сайтах та/або сторінках, то до порушника буде застосована відповідна відповідальність у вигляді разової компенсація в розмірі 10 000 грн за кожен факт порушення.

 

 

  1. Застереження про обробку персональних даних 
    1. Персональні дані обробляються відповідно до Закону України від 01 червня 2010 № 2297- VI «Про захист персональних даних» та Політики конфіденційності.
    2. Персональні дані зазначені Наймачем, обробляються “як є” в процесі обробки замовлень, до яких включаючи але не обмежуючись відносяться: прізвище, ім'я, контактний номер телефону, місто, нік в соціальних мережах, якщо замовлення було із Сторінок, а також адреса електронної пошти.
    3. Обробка персональних даних Наймача здійснюється у відповідності до законодавства України. Наймач дає Наймодавцю право на обробку його персональних даних у зв'язку з наданням йому послуг, обумовлених цим Договором, в тому числі у цілях отримання ним рекламних повідомлень про товар, який надається в прокат. Відтак, обробка персональних даних Наймача здійснюється у зв'язку з виконанням договору, укладеного на умовах цієї Оферти, згода Наймача на обробку його персональних даних не потрібна. Строк використання наданих персональних даних – безстроково. Наймач гарантує і несе відповідальність за те, що дані, зазначені в Замовленні, добровільно надані ним та/або третіми особами під час оформлення замовлення і всі ці особи ознайомлені й згодні з Офертою.

 

 

Фізична особа-підприємець 

Гудачек Світлана Володимирівна

РНОКПП 3309200201