Вітаємо ✋ тут ми зібрали

Найпоширеніші Запити    від наших клієнтів і коротко відповіли на них


 👉  Як забронювати потрібний мені товар ? Можна зателефонувати до нашого офісу, або написати нам в соцмережі, або залишити замовлення на сайті     procat.in.ua     ( сайт закріплений в шапці профілю ) чи навіть замовити зворотний дзвінок ☏ з сайту - і ми допоможемо підібрати потрібний Вам гаджет, та надамо реквізити на оплату для бронювання замовлення.

Або можна завітати до нашого офісу та внести оплату за бронювання готівкою.

 

👉  Які документи потрібні для оформлення прокату?

Для оформлення послуг прокату та складання письмового документа  підтверджується факт передачі товару в прокат, а саме «Акт Прийому-Передачі», який буде підписаний Найманцем послуг і Наймачем (клієнтом) та наведено дані про найменування та стан Товару, що передається в користування, рядок прокату, розмір оплати прокату та застави, та інші дані.

➙ Наймачу (клієнту) потрібно перед'явити Паспорт громадянина України або ID проблему чи "Дія" з Випискою, та ідентифікаційний код – це якщо самовивіз з нашого офісу.

Або надіслати нам фото документів – якщо це буде кур'єрська доставка чи доставка поштою, щоб ми могли внести всі дані в Акт. 

Також при самовивозі теж можна надіслати нам усі дані, якщо ви поспішаєте ми все заздалегіть підготувати, і це значно скоротить час вашого візиту.

 

👉  Навіщо потрібна Застава ?

Застава - є гарантійним забезпеченням, так би мовити це фінансова відповідальність на період користування послугою Прокату. Вона є певною гарантією безпеки для нашого майна, а також стимулює Наймача до відповідального і дбайливого поводження з товарами прокату. Сума Застави є фіксованою та її розмір залежить від обраного Наймачем товару.

Крім того, вона має й інші цілі. Із платежу гарантійного забезпечення - "Застави" в подальшому ми можемо утримати:

• вартість за продовження строку прокату

• оплату за повернення товарів до офісу прокату

• компенсацію збитків у разі пошкодження товарів з вини Наймача.

 

👉  Яким способом оплати я можу скористатися ?

Для оплати послуги прокату товарів безпосередньо у нас в офісі Ви можете скористатися готівкою або банківською картою (Visa, MasterCard), а також онлайн можна скористатися безготівковою оплатою за банківськими реквізитами.

 

👉  Коли повертається Застава ?

Ми повертаємо гарантійний платіж "Заставу" або його невикористану частину в день самостійного повернення предмета Прокату (тобто товару) до нашого офісу, якщо заставна вартість вносилася грошовими коштами.

Так протягом 2-3х робочих днів з моменту повернення товару до нашого офісу, якщо заставна вартість була внесена на наш розрахунковий рахунок та/або повернення поверталося кур'єром чи службою доставки.

 

👉 Чи можна орендувати товари на Один день ?

Загалом Так. У рубриках «Техніка для дому та саду» у нас встановлена ​​саме Подобова оренда. Але на дитячі товари встановлені потижневі тарифи, проте Ви можете орендувати потрібний товар і на 1 чи 2 дні, але при цьому вартість буде дорівнювати встановленій мінімальній вартості прокату цього товару.

 

👉 Якщо я хочу продовжити рядок прокату?

Якщо Ви бажаєте продовжити рядок прокату, необхідно попередньо повідомити нам про це, але не пізніше ніж за 24 роки. до закінчення узгодженого рядка прокату, та внести передплату для використання товару після попереднього узгодженого рядка прокату.

 

👉  Якщо я річ повернута Швидше ніж було обумовлено ?

І так теж можна. У такому разі ми прораховуємо вартість відповідно до тарифікації конкретного товару.

Розглянемо на прикладі ➙ Ви орендували качельку на місяць, але повернули через 18 днів (бо малюку не сподобалось), тоді ми порахуємо оплату як за три тижні користування. Так як у категорії заколисуючих центрів у нас встановлена потижнева тарифікація.

 

 👉  Якщо я зхочу Перенести чи Відмінити прокат ?

Якщо Ви хочете Відмінити бронювання необхідно повідомити нам про це не пізніше ніж за 24год. до домовленої дати. Сума забезпеченого платежу (бронювання) повертається в такому випадку протягом 3-х робочих днів. У випадку повідомлення про відміну бронювання пізніше ніж за 24 год. до домовленої дати, сума забезпеченого платежу не повертається.

Якщо ви зхочете Перенести дату отримання товару, потрібно повідомити нам не пізніше ніж за 24год. до домовленої дати і ми перенесемо ваше бронювання на інші вільні дати для обраного вами товару в прокат.

 

 👉  Чи можна замовити товари в прокат Поштою ?

Так. Ми можемо надсилати деякі товари в Прокат за допомогою служби доставки Нова Пошта. Та лише такі товари, які мають безпечну упаковку або компактно складаються для безпечної доставки. Перелік цих товарів уточнюйте в Директі або за телефоном.

Але ми надсилаємо товари в прокат лише в межах Закарпатської області.

 

👉  Що робити якщо річ у мене зламається ?

Для нашого сервісу прокату, ми закуповуємо тільки якісні товари провідних світових виробників, та професійну сертифіковану техніку, міцну і надійну.

Якість цих товарів перевірена часом та десятками тисяч клієнтів сервісів прокату по Україні і не тільки.

Проте у випадку виявлення технічних несправностей чи пошкодження потрібно  обов’язково  відразу сповісти менеджера нашої компанії за телефонами, вказаними в профілі чи на сайті.

Строго Забороняється !  самостійно розбирати або проводити ремонт товарів прокату - що може призвести до втрати гарантійного сервісного обслуговування і в подальшому може значно збільшити вартість ремонту.                                                                 

                                                                                                                                                            Продовження   ➙

 

Якщо несправність виявилась НЕ внаслідок дії Наймача, тобто виходять з ладу елементи на які клієнт не міг вплинути, і це суто експлуатаційний наслідок - тоді клієнт не несе відповідальності за такі несправності, і ми замінимо клієнту гаджет який вийшов з ладу, на такий самий або альтернативний.

Якщо предмету прокату було завдано шкоди внаслідок порушення правил його експлуатації, або втрати комплектуючих, Наймач відшкодовує вартість комплектуючих елементів або ремонту - якщо річ підлягає відновленню без втрати якості своїх функцій та зовнішнього вигляду, або відшкодовує повну вартість товару, якщо відновити його без втрати функцій та збереження гарного зовнішнього вигляду неможливо.

 

👉    Як отримати знижку?

Ви можете отримати знижку при одночасній оренді кількох товарів. Для цього у нас навіть є розроблені спеціальні пропозиції «Комплекти» де вже вказана вартість прокату цих товарів зі знижкою.

А Ви також приймете знижку, якщо залишите свої відгуки із фото чи відео на одному з наших ресурсів Google / Instagram / Сайт.  

Відгук потрібно роздрукувати "До" повернення товару до нас, щоб його можна було врахувати при розрахунку.

 

👉  Чи можна у вас купити товар?

Ні. Наші товари з асортименту прокату не продаються.

Виключення, це коли ми проводимо оновлення асортименту, тоді ми розпродуємо деякі позиції товарів.

Асортимент розпродажу можна переглянути в закріплених сторіз "Продаж"  

 

➡️ Ознайомитись з усіма положеннями та умовами прокату можна переглянувши Публічний Договір Оферти на нашому сайті